Reklamace

Pokud zakoupené zboží splňuje podmínky reklamace (viz. Reklamační řád), můžete využít náš online reklamační formulář. Pro hladký průběh reklamace je potřeba přiložit originální doklad o koupi.

Pokud přiložíte i fotku nebo video, kde bude zachycena reklamavaná vada, může to výrazně urychlit celý proces reklamace.

Postup reklamace

  1. Vyplňte online formulář níže
  2. Podrobně popište reklamovanou závadu
  3. Přiložte originální doklad o koupi
  4. Zboží zašlete zpět pomocí služby Balík pro tebe od PPL a odešlete do výdejního místa PBOX PRG Mezi Vodami (Kytary).V případě zaplnění boxu můžete využít PBOX PRG Barrandova (Mikrotec). Pro vrácení můžete také využít Zásilkovnu a její službu Mezi námi. Jako cílový box zvolte Z-BOX Vorařská 2075/2, ID 28803, v případě obsazenosti pak Z-BOX Mezi Vodami 2044/23, ID 27544