Reklamace
Pokud zakoupené zboží splňuje podmínky reklamace (viz. Reklamační řád), můžete využít náš online reklamační formulář. Pro hladký průběh reklamace je potřeba přiložit originální doklad o koupi.
Pokud přiložíte i fotku nebo video, kde bude zachycena reklamavaná vada, může to výrazně urychlit celý proces reklamace.
Postup reklamace
- Vyplňte online formulář níže
- Podrobně popište reklamovanou závadu
- Přiložte originální doklad o koupi
- Zboží zašlete zpět pomocí služby Balík pro tebe od PPL a odešlete do výdejního místa PBOX PRG Mezi Vodami (Kytary).V případě zaplnění boxu můžete využít PBOX PRG Barrandova (Mikrotec). Pro vrácení můžete také využít Zásilkovnu a její službu Mezi námi. Jako cílový box zvolte Z-BOX Vorařská 2075/2, ID 28803, v případě obsazenosti pak Z-BOX Mezi Vodami 2044/23, ID 27544
Reklamační formulář
Pomocí tohoto formuláře můžete jednoduše reklamovat zakoupený produkt. Prosíme, podrobně popište závadu, můžete přiložit nejen fotky, ale i video, kde je závada patrná.