WiFi kamerový set | smartip.cz
  • 732540074
  • Co vás zajímá?
    Jak nakoupit?Doprava a platbaSpolečnostČasté otázky a odpovědi
  • Váš účet
    Přihlásit Vytvořit účet Zapomenuté heslo
WiFi kamerový set | smartip.cz
Vyhledat
Přejít do košíku 0
Košík je prázdný
Otevřít menu
Přejít do košíku 0 Kč 0 Toggle Dropdown
Košík je prázdný
Telefon Email Více Více Close
732540074
Přihlásit Vytvořit účet Zapomenuté heslo
  • Co vás zajímá?
    • Jak nakoupit?
    • Doprava a platba
    • Společnost
    • Časté otázky a odpovědi
  • Wifi Kamery
    • Venkovní Venkovní
    • Vnitřní Vnitřní
    • Solární Solární
  • POE kamery a NVR
  • Kamerové systémy
    • WiFi kamerové sety WiFi kamerové sety
    • IP kamerové sety IP kamerové sety
  • MicroSD karty
  • Záložní zdroje UPS
Přejít do košíku 0
Košík je prázdný
Otevřít menu
  1. Rádce
  2. WiFi kamerový set

WiFi kamerový set

Co dělat, když kamera zobrazuje růžový/fialový obrázek?

1. Vypněte a zapněte kameru a NVR.

2. Resetujte kameru a NVR na tovární nastavení.

3. Zapněte funkci IR Swap/IR čočka zadní.

Zapnutí IR Swap

Proč má jedna slabý nebo žádný signál?

1. Zkontrolujte, zda není uvolněná nebo zlomená externí anténa.
2. Není kamera příliš daleko od NVR anebo není v cestě příliš překážek? Umístěte kameru blíže k NVR, abyste jí mohli sledovat.
3. Pokud je signál příliš slabý, zkuste se podívat přímo do kamery, zda není uvolněný anténní kabel z desky plošného spoje.

Proč se nemohu připojit k NVR v aplikaci telefonu, když připojím NVR k internetu?

1. Zkontrolujte, zda je Stav sítě v pořádku. pokud ne, zaškrtněte DHCP.

NVR DHCP nastavení

2. Pokud je stav sítě v pořádku a vy se přesto nemůžete do NVR připojit přes internet, zašlete nám číslo verze a my vám obratem zašleme nový firmware.

Proč jedna z kamer nezobrazuje video?

1. Zkontrolujte, zda vzdálenost mezi kamerou a NVR není příliš velká.

2. Přejděte na správu videa --- odstraňte IP, která selhala.

3. Zapněte kameru a připojte kameru k NVR pomocí síťového kabelu, zkontrolujte, zda indikátor síťového portu bliká. Jestli ano, zkuste se podívat do nastavení, jestli získala IP adresu.

4. Odešlete nám svou verzi NVR a kamery, obratem vám zašleme nový firmware pro upgrade.

Co dělat, když monitor nezobrazuje video?

1. Zkontrolujte, zda jsou všechny vaše kabely dobře připojeny.
2. Zobrazí-li se systém mimo rozsah nebo displej nepodporuje aktuální vstup nebo něco podobného na obrazovce, dlouze stiskněte levé kliknutí myši na obrazovce, uvidíte obrázek níže, klikněte ano
(důvod: rozlišení vašeho monitoru je nižší než NVR)


Rozlišení monitoru

Jak přehrávat zvuk a Video Talk na kamerovém systému WiFi NVR?

Přehrávejte zvuk na systému NVR (prosím připojte svůj NVR k monitoru pomocí kabelu HDMI, pokud připojíte NVR k monitoru pomocí kabelu VGA, musíte k NVR přidat další reproduktor)

1. Klikněte pravým tlačítkem na obrazovku --- Nastavení systému --- Nastavení kanálu --- Nastavení kódování --- Přepnutí režimu kódování na AV stream (aby bylo na výstupu video a zvuk)


AV stream

2. klikněte na kanál, ze kterého chcete přehrát zvuk (zapněte hlasitost)

3. Zde zesilujte/snižujte hlasitost

Video Talk (váš systém musí podporovat obousměrný zvuk)

1. Otevřete na svém telefonu aplikaci EseeCloud, můžete sledovat video a slyšet hlas z kamery.

2. Stiskněte interkom, pak jste v interkomu, podržte a mluvte na druhou stranu, když se vaše rodina přiblíží ke kameře, může vás slyšet a mluvit s vámi.

Interkom

Zálohování videa

Záloha videa (předpokladem je, že je v NVR nainstalován pevný disk).

Nejprve vložte USB disk do NVR.

Klepněte pravým tlačítkem na obrazovku --- Záloha videa

Záloha videa

Vyberte kanál---Režim nahrávání---Čas vyhledávání---Zálohování na USB disk

Zálohování na disk USB

HDD nenalezen / informace o HDD a formátování

Chcete-li vyřešit problém s nenalezeným pevným diskem, přečtěte si níže uvedené informace.

1)Pokud byl pevný disk předinstalován, jsou na spodní straně krabice NVR 4 šrouby.

HDD info

2) Zkontrolujte napájecí adaptér připojený k boxu NVR. NVR box používá 12V 2A napájení. Pokud k NVR připojíte 12V 1A napájecí zdroj, NVR box nebude mít dostatek energie pro pohon pevného disku.

3) Otevřete NVR pomocí šroubováku, zkontrolujte dva kabely spojující pevný disk a zjistěte, zda nejsou uvolněné.

4) Vyjměte pevný disk a nainstalujte jej do počítače. Zkontrolujte, zda počítač dokáže rozpoznat pevný disk. Zaškrtněte políčko Informace o pevném disku na NVR a naformátujte jej. Klikněte pravým tlačítkem myši>Nastavení systému>Obecné nastavení>Nastavení HDD>vyberte pevný disk>klikněte na Formát

Formátování HDD v NVR

Jak vyřešit problém odpojení IPC / Selhala autentizace?

Při odstraňování problémů postupujte podle těchto kroků.
Nejprve zkontrolujte, zda není uvolněná anténa na kameře.

1) Zakryjte snímač pod objektivem na kameře, abyste zjistili, zda světlo svítí nebo ne.

Pokud uno, znamená to, že je v pořádku.

Pokud tomu tak není, můžete kameru připojit jiným napájecím kabelem.

Pokud zjistíte, že je kamera v pořádku, postupujte dále.

2)Klikněte pravým tlačítkem myši>Správa videa>Obnovit

3) Pokud krok 2 nefunguje

Pro připojení kamery k NVR použijte prosím ethernetový kabel.

Odstraňte odpojení Ipc / Selhala autentizace Kanál>Obnovit>Match kód

Poté můžete odpojit ethernetový kabel.

Nesprávné heslo aplikace a změna hesla do NVR

Chcete-li vyřešit problém s nesprávným heslem, postupujte podle těchto kroků.

1) Pokud jste nezměnili Uživatelské jméno a Heslo v NVR, je Uživatelské jméno 'admin' a heslo nemusíte zadávat (necháte prázdné).

Špatné heslo do NVRHeslo do NVRHeslo do NVR

2)Pro změnu hesla v NVR boxu.

Klikněte pravým tlačítkem myši>Nastavení systému> Správce systému>Uživatel>Nastavit heslo

Změna hesla v NVR

3) Uživatelské jméno a heslo by nemělo přesáhnout 12 znaků a nemělo by obsahovat znaky jako &*! @ (... #% a další speciální znaky.

Pokud se můžete přihlásit k NVR pomocí hesla, ale nemůžete se přihlásit do aplikace, potvrďte, že heslo odpovídá formátu.

Poznámka:Přihlašovací uživatelské jméno a heslo aplikace se liší od přihlašovacího uživatelského jména a hesla kamery. Jsou to dvě různé sady systému uživatelského jména a hesla.

Přehrávání videa

1)Klikněte pravým tlačítkem myši> Přehrávání videa> Vybrat datum, Kanál, Režim záznamu> Klepněte na Hledat> a poté můžete zobrazit přehrávaný soubor.

Poznámka:Současně můžete sledovat záznam pouze ze čtyř kanálů.

Přehrávání záznamu

2)Grafické značení ovládacích tlačítek

Přehrání záznamu: Play

Pauza: Pauza

Rychle vpřed: Rychle vpřed

3) Přehrát soubor: Vyberte soubor záznamu v seznamu souborů. Vyberte jednu z nahrávek, kliknutím na Play přehrajte soubor nahrávky;

3) Záloha videa

Jak prohlížet video přes EseeCloud APP bez připojeného monitoru?

1) Připojte Ethernet k vašemu NVR.
2) Otevřete EseeCloud APP, proveďte následující kroky:

LAN přehrávání

3) Prosím, ujistěte se, že je NVR i váš telefon připojen ke stjné wifi síti.

Jak upgradovat bezdrátové IP kamery v sadě?

Chcete-li upgradovat kamery, postupujte podle níže uvedených kroků. (Pro verzi firmwaru NVR V.3.0 nebo novější)

1) Klepněte pravým tlačítkem myši Nastavení systému>Správce systému>Nastavení kanálu>Upgrade IPC
2) Stáhněte si firmware IPC, nebo si o něj napište na obchod@smartip.cz
3) Zkopírujte aktualizační soubor IPC na USB disk a neměňte název aktualizačního souboru.
4) Klikněte pravým tlačítkem myši Nastavení systému>Správce systému>Nastavení kanálu>Upgrade IPC>Zaškrtněte kamery>Úložiště USB>klikněte na start.

Upgrade NVR

Jak upgradovat systém NVR?

Při aktualizaci systému NVR postupujte podle následujících kroků.

1) Klikněte pravým tlačítkem myši Nastavení systému>Správce systému>Verze systému>Pořídit snímek

Aktualizace NVR

2) Kontaktujte technickou podporu: obchod@smartip.cz a odešlete obrázek a my vám následně zašleme nový firmware.
3) Zkopírujte aktualizační soubor NVR na USB disk a neměňte název aktualizačního souboru.
4) Klikněte pravým tlačítkem myši Nastavení systému>Správce systému>Aktualizace systému>místní aktualizace>detekuje USB>spustit aktualizaci

Aktualizace NVR

Poznámka:

1) Nevypínejte NVR během procesu aktualizace, jinak se aktualizace nezdaří.
2) Pokud během procesu upgradu dojde k selhání upgradu v důsledku nesprávné operace, lze k obnovení systému použít metodu nouzové obnovy. Obnovte systém podle následujících kroků: zkontrolujte soubor aktualizace a zkopírujte jej do kořenové kategorie USB flash disku. Poté vložte USB flash disk do NVR a zapněte NVR. Uslyšíte "Dee" a počkejte prosím asi tři minuty, poté bude systém obnoven a automaticky restartován.

Jak nastavit e-mailová upozornění?

K nastavení e-mailu se dostanete zde:

Nastavení emailu

  1. Klikněte pravým tlačítkem myši>Nastavení systému - Nastavení sítě - E-mail
  2. Povolit e-mail
  3. Server SMTP: smtp.váš e-mailový server.com například: smtp.hotmail.com/ smtp.gmail.com / smtp.yahoo.com atd.
  4. Port: 25
  5. Uživatelské jméno: uživatelské jméno vašeho e-mailu nebo vaší e-mailové adresy
  6. Heslo: autorizační heslo vašeho e-mailu
  7. Šifrování: ponechte jej nezadané. Pokud se po kliknutí na Test zobrazí zpráva se nezdařilo, upravte jej na SSL
  8. Odesílatel: zadejte úplnou e-mailovou adresu vašeho e-mailu
  9. Příjemce: zadejte e-mailovou adresu, kterou používáte pro příjem e-mailových upozornění
  10. Téma: nechte to, nebo si vytvořte vlastní téma
  11. Interval: interval, po který obdržíte e-mailová upozornění (Pokud je frekvence spouštění pohybu vysoká a interval je příliš krátký, způsobí příliš mnoho e-mailů)
  12. Interval o stavu NVR: Pokud NVR/DVR funguje správně, interval, po který odešle jeden e-mail na vaši e-mailovou adresu.
  13. Klikněte na OK pro uložení nastavení nebo klikněte na Test pro otestování nastavení e-mailu a zkontrolujte, zda můžete dostávat e-mailová upozornění
  14. Pokud chcete dostávat upozornění e-mailem při detekci pohybu, můžete zaškrtnout E-mail, kde nastavíte detekci pohybu.

Upozornění: Pokud se zobrazí chyba uživatelského jména nebo hesla nebo typu šifrování, budete muset provést některé změny v nastavení e-mailu:

Přejděte do části nastavení e-mailu ve svém e-mailu a nastavte podle typu chyby.

Pokud máte problém s nastavením Gmailu, změňte pro něj jiný e-mailový server.

Co dělat, když je obrázek převrácený?

Pravým tlačítkem myši klikneme do obrazu --- Správa videa --- výběr kanálu --- ruční úprava --- převrácení obrázku

Obrácení obrazuObrácení obrazu

Obrácení obrazu

Pokud máte problém s nastavením Gmailu, změňte pro něj jiný e-mailový server.

Jak stáhnout a povolit plugin při prohlížení v IE exploreru?

Otevřete prohlížeč IE, zadejte IP zařízení a stiskněte Enter. (ujistěte se, že NVR a počítač jsou připojeny ke stejnému routeru)
1) Viz. níže:

IE plugin

2) Klikněte na stáhnout
3) Po úspěšném uložení obnovte webovou stránku nebo restartujte prohlížeč, zvolte instalaci ovládacího prvku ActiveX podle návodu, jak je znázorněno níže:

Pokračujte kliknutím na Spustit nebo Uložit. Pokud vás po opětovném otevření prohlížeče stále žádá o opětovné stažení, přejděte prosím na následující nastavení, abyste plugin aktivovali a zprovoznili.

① Klikněte na Nástroje > Možnosti Internetu > Zabezpečení > Internet > Vlastní úroveň.

② Rolujte myší, dokud neuvidíte ACTIVEX CONTROLS AND PLUG-INS.

(Pokud máte Internet Explorer verze 9 nebo 11, změňte POVOLIT FILTROVÁNÍ ACTIVEX na ZAKÁZAT. Jiné verze prohlížeče IE tuto možnost nemají.)

③ Změňte následující ovládací prvky ACTIVEX na PROMPT:

Stáhněte si podepsané ovládací prvky ACTIVEX

Stáhněte si nepodepsané ovládací prvky ACTIVEX

Inicializujte a skriptujte ovládací prvky ACTIVEX, které nejsou označeny jako bezpečné pro skriptování

④ Klikněte prosím na OK a po dokončení nastavení opusťte nabídku „Security Settings“.

4) Po úspěšné instalaci se zobrazí rozhraní přihlašovacího boxu, zadejte uživatelské jméno: admin, heslo: ponechte prázdné. Vstupte do rozhraní náhledu. Jak je znázorněno níže:

5) Nyní si můžete prohlédnout živý náhled.

Jak vytvořit NVR online? Nemůžete se dívat, když jste venku?

Podobný problém: Co dělat, když můžete sledovat pouze z LAN, zatímco ne z WLAN?

  Ujistěte se, že jste připojili NVR k routeru síťovým kabelem a že se na obrazovce NVR zobrazuje Online.

  Klikněte pravým tlačítkem a přejděte na Fast Network a poté klikněte na Auto Config. Poté klikněte na Test a zkontrolujte, zda je síť v pořádku.

Nebo můžete kliknout na ruční konfiguraci a zaškrtnout DHCP a uložit.

Až bude vše v pořádku, uvidíte stav sítě připojeno.

Pokud výše uvedené nevyřeší váš problém, kontaktujte podporu s výše uvedenými snímky obrazovky.

Co dělat, když NVR uvízne v místě inicializace systému?

1. Odpojte všechny ostatní kabely z NVR, včetně síťového kabelu, HDD, flash disku. Ponechte pouze připojení k monitoru.

2. Vypněte a poté zapněte, restartujte, opakujte to několikrát, možná budete mít šanci se jednou dostat do systému. Poté můžete upgradovat systém na nejnovější verzi. Pokud 1 a 2 nefungují, pokračujte dále

3. Disk U musí být ve formátu FAT32 a rozhraní 2.0,Kořenový adresář znamená adresář první třídy.

4. Zapněte NVR, pak se NVR automaticky upgraduje, pak uslyšíte „BI“, počkejte asi 6 minut, NVR se úspěšně upgraduje a restartuje se. (poznámka: při upgradu prosím nevypínejte NVR)

5. Pokud NVR po 6 minutách úspěšné aktualizace stále nefunguje normálně, zkuste to znovu. Ponechte U-disk v NVR, vypněte NVR a poté zapněte. Počkejte 6 minut, NVR se úspěšně upgraduje a znovu se restartuje.

6. Pokud jsou informace o kanálu po upgradu smazány, zadejte prosím kód pro opětovné přidání kamery do kanálu NVR. kroky jako: "Správa videa--Match Code--dvojitě klikněte na nalezenou kameru a poté na odpovídající kód kamery do NVR."

Poznámka: 1. USB klíčenka by měla být před aktualizací naformátována na FAT32.

                2. Pokud NVR nemůže najít USB flash disk, použijte k jeho naformátování HPUSBFW V2.2.3.exe.

                3. Soubor restore_factory_config_is_dangerous na USB-sticku je jednorázový, pokud chcete znovu upgradovat, měli byste jej znovu zkopírovat na USB-stick.

Přístup z webu

Přejděte na tento web: www.dvr163.com v IE exploreru.

Ujistěte se, že je na obrazovce NVR stzav online.

Můžete použít Cloud ID pro přihlášení nebo Username Login.

Vyplňte Cloud ID, uživatelské jméno: admin, heslo, pokud jste si nastavili vlastní heslo, jinak ponechte heslo prázdné.

Klikněte na Přihlásit.

Stáhněte si plugin, aby fungoval podle pokynů.

Poté znovu otevřete prohlížeč na této webové stránce.

Pro přístup k obrázkům se znovu přihlaste.

Jak se připojit pomocí PC?

Ujistěte se, že jste připojili NVR k routeru síťovým kabelem a že se na NVR zobrazuje online.
Můžete si stáhnout počítačový software EseeCloud, nainstalovat a spustit na vašem počítači.

Jak přidat zařízení do aplikace (mobilní zařízení) a prohlížet na dálku?

Jak přidat zařízení do aplikace a prohlížet na dálku?

Připojte NVR k routeru síťovým kabelem a poté zkontrolujte, zda je stav Online v pravé spodní části NVR.

Výchozí uživatelské jméno je: admin a bez hesla (Pokud jste si nastavili své vlastní heslo, zadejte své heslo.)

Místo místního přihlášení si můžete zaregistrovat účet.

Máte problém se sledováním kamer v aplikaci, když jste mimo domácí wifi? Zkuste následující:

Klikněte na Auto Config

Zkuste to znovu ve své aplikaci a zjistěte, zda vidíte všechny kamery.

Moje kamera podporuje zvuk, ale neslyším ho?

Ujistěte se, že váš model NVR podporuje zvukový výstup. Pokud ne, neuslyšíte ho ani z aplikace na mobilu nebo z počítače.

Chcete-li získat zvuk, proveďte toto:

Klikněte pravým tlačítkem myši>Nastavení systému>Nastavení kanálu>Nastavení kódování>Přepnout režim kódování na AV Stream a použít

Jak nastavit záznam a záznam detekce pohybu

Chcete-li nastavit záznam, musíte do NVR nainstalovat pevný disk. Když je nainstalován pevný disk, systém bude automaticky nahrávat ve 24hodinovém režimu jako výchozí nastavení.

Záznam můžete nastavit takto:

přejděte do nastavení systému - nastavení nahrávání - plán nahrávání a nastavte čas nahrávání:

Můžete také nastavit nahrávání detekce pohybu: klikněte na pohyb ---vyberte časové klipy---použít---ok

Záznam detekce pohybu můžete sledovat kliknutím na Přehrávání videa.

Kliknutím na Motion získáte záznamy detekce pohybu.

Jak přidat novou kameru do NVR párovacím kódem?

Přidejte kameru do NVR pomocí Match Code z NVR:

1). Zapněte kameru a připojte ji k NVR síťovým kabelem.
2). Klikněte pravým tlačítkem na obrazovku monitoru tohoto kanálu kamery a vyberte správu videa.

3). Poté vyberte kanál pod přidaným zařízením. V pravém rohu klikněte na možnost „shoda kódu“.

4). Kamery se automaticky spárují s NVR.
Pokud se shoda kódu nezdařila, znovu klikněte na „shoda kódu“ a zkuste to znovu. Zkuste také vypnout kameru a NVR.
5). Když všechny kamery úspěšně spárují kódy, odpojte síťový kabel od kamery.

Síťový kabel můžete také použít k propojení kamery s NVR (nebo routerem) pro prodloužení vzdálenosti připojení (když je kamera mimo dosah WIFI).

Co dělat, když kamera ukazuje Offline?

1. Resetujte kameru
Stáhněte si nástroj IPCamSuite a restartujte kameru.

Poté zapněte všechny kamery a připojte je k routeru síťovými kabely. Spusťte nástroj a poté klikněte na obnovit pro prohledání celého rozsahu IP adres.

Když se objeví, vyberte je a poté klikněte na resetovat kameru (Factory Reset - obnova do továrního nastavení).

Co dělat, když NVR neustále pípá?

1)Když je NVR zapnutý a nefunguje normálně, vypněte jej a odinstalujte pevný disk a odpojte síťové kabely. Restartujte jej a zkuste obnovit tovární nastavení, Zde je postup: Nastavení systému--Správce systému--Tovární nastavení---Použít.

2) Pokud NVR po zapnutí funguje dobře, zkuste následující

A: Upgradujte verzi na nejnovější.
B: Přejděte na Nastavení systému -- Obecné nastavení -- Nastavení chyb: zkontrolujte, zda jste povolili „Alarm“ nebo „Buzzer“. Pokud ano, zrušte zaškrtnutí pro deaktivaci.

C: Zkontrolujte pravý horní roh obrazovky a zjistěte, zda tam není známka osoby, která by mohla spustit detekci pohybu. Pokud alarm nebo bzučák nepotřebujete, zrušte před nimi zaškrtnutí. Zde je postup: Nastavení systému -- Nastavení kanálu -- Detekce videa.

Jaké jazyky jsou podporovány pro Wifi NVR a jak jazyk změnit?

Pro Wifi NVR jsou podporovány následující jazyky

Klikněte pravým tlačítkem myši>Nastavení systému>Obecné nastavení>Jazyk

V seznamu uvidíte aktuálně podporované jazyky.

Co dělat, když je signál kamery slabý?

Můžete vyzkoušet 3 způsoby:

A: Wifi Repeater v nastavení NVR

  • Klikněte pravým tlačítkem na obrazovku NVR a vyberte „Správa videa“
  • Klikněte na "Wifi Repeater"
  • Najděte ten s nejsilnějším signálem a ten s nejslabším.
  • Klikněte na + za kanál s nejsilnějším signálem a přidejte kanál s nejslabším.
  • Klepnutím na tlačítko OK jej uložíte.

B: Použijte prodlužovací kabel Wifi

C: Použijte opakovač směrovače Wifi

Co dělat, když zapomenete heslo pro NVR?

Nezapomeňte si kvůli bezpečnosti nastavit vlastní heslo.

Když se zobrazí okno  „Uživatelské jméno/heslo je nesprávné“, postupujte následujícím způsobem.

1. Přesuňte myš do tohoto pole výzvy, klikněte levým tlačítkem, pravým kliknutím, levým kliknutím... opakujte 12krát (6krát pro každé)

2. Dokud se neobjeví okno obnovení výchozího uživatele

3. Kliknutím na „Ano“ resetujete své uživatelské jméno a heslo

Jak resetovat Wifi kameru a obnovit NVR do továrního nastavení?

Stáhněte si IPCamSuite z tohoto odkazu a resetujte kamery. Nainstalujte program a spusťte jej.

  Poté zapněte všechny kamery a připojte je k routeru síťovými kabely. Kliknutím na obnovit prohledáte všechny kamery.

Když se objeví, vyberte je a poté klikněte na resetovat fotoaparát.

Jak obnovit NVR do továrního nastavení?

1. klikněte pravým tlačítkem - nastavení systému - správce systému - tovární nastavení - zvolte jednoduché obnovení.
Pokud obnovíte tovární nastavení, zachovají se kanály, síť a uživatelská konfigurace.

Jak zjistit verzi Wifi NVR a kamery?

Jak zjistit verzi WIFI NVR?

Klikněte pravým tlačítkem myši na Nastavení systému>Správce systému>Verze systému

Jak zjistit verzi WIFI kamery?

Klikněte pravým tlačítkem myši a vyberte Nastavení systému>Nastavení kanálu>Upgrade IPC

Jak zobrazit video v reálném čase přes RTSP URL?

1. Stáhněte si VLC a nainstalujte jej.
2. Otevřete přehrávač médií VLC

VLC

Klikněte na Media -> Otevřít síťový proud anebo současně stiskněte Ctrl+N

VLC

Zadejte URL --- kliknutím na Přehrát zobrazíte video

VLC

rtsp://192.168.1.168:80/ch0_0.264

192.168.1.168 je IP kamery

:80 port RTSP serveru

ch0_0 ch0 znamená kanál 1, pokud chcete zobrazit kanál 2, měli byste zadat ch1; _0 znamená hlavní stream, _1 znamená vedlejší stream

Jak mohu snížit rozlišení nové wifi kamery a poté ji přidat do mého starého WiFi NVR?

1. Prosím, stáhněte si tento nástroj IPCamSuite z tohoto odkazu a resetujte kamery. Nainstalujte program a spusťte jej.
2. Připojte kamery a počítač ke stejné síti, abyste kamery mohli detekovat v tomto softwaru!
3.Změňte rozlišení u jednotlivých kamer.
4. Po úspěšném snížení rozlišení připojte kamery k NVR a znovu je spárujte.

Sdílet Tweet Pin It
Další články
WiFi kamery Otázky a odpovědi týkající se wifi kamer. Všeobecné otázky k NVR rekordérům Nejčastější otázky týkající se všech NVR rekordérů. Zajímá vás, jak velký disk z ... WiFi kamerový set Nejčastější otázky týkající se bezdrátových kamerových systémů. POE kamerový set Nejčastější otázky a odpovědi týkající se drátovývh kamerových systémů. Překlad aplikace iCSee Základní vysvětlení pojmů. Díky tomu pro vás bude hračkou porozumět celé aplikac ...
Máte dotaz?

732540074

obchod@smartip.cz

Rychlý kontakt

95% zboží skladem

Většinu kamer máme skladem a jsou připraveny k rychlé expedici.

Kvalitní a prověřené produkty

Veškeré kamery a zabezpečovací technika jsou pečlivě vybírány a testovány.

Zavolejte a poradíme vám

Nejste si jisti s výběrem kamery? Pro jakýkoliv dotaz nás neváhejte kontaktovat

Doprava zdarma nad 5000,-

Veškeré zboží odesíláme přes Zásilkovnu na výdejní místa, nebo přímo k vám domů.

Novinky a akce na email

Buďte první, kdo se dozví o speciálních slevách a akcích. Můžete se kdykoli odhlásit.
Souhlasím se zpracováním osobních údajů.
Vše o nákupu
  • Software a návody
  • Obchodní podmínky
  • Doprava a platba
  • Jak nakupovat?
  • Časté otázky a odpovědi
  • Ověřování recenzí
Společnost
  • O nás
  • Kontakty
  • Dárkové poukazy
  • Poptávka
  • Zásady ochrany osobních údajů
Reklamační řád
  • Reklamace
  • Odstoupení od smlouvy

Kontaktujte nás
Ivan ŠpringrPískařská 2075/7, 143 00 Praha, Praha, Česká republika
732540074 obchod@smartip.cz Rychlý kontakt

© 2022 - 2023 Ivan Špringr, Mapa stránek, RSS, Nastavení cookies, pronájem e-shopu Upgates

Nastavení cookies
Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých cookies, abychom Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi.
více
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Jsou odpovědné mj. za uchovávání produktů v košíku, nákupní proces a ukládání nastavení soukromí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.
více
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.
více
Používáme rovněž soubory cookie a další technologie, abychom přizpůsobili náš obchod potřebám a zájmům našich zákazníků a připravili tak pro Vás výjimečné nákupní zkušenosti. Díky použití personalizovaných souborů cookie se můžeme vyvarovat vysvětlování nežádoucích informací, jako jsou neodpovídající doporučení výrobků nebo neužitečné mimořádné nabídky. Navíc nám používání personalizovaných souborů cookie umožňuje nabízet Vám dodatečné funkce, jako například doporučení výrobků přizpůsobených Vašim potřebám.
více
Reklamní cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.
Přidáno do košíku
Rychlý kontakt
Zapomenuté heslo
Změnit heslo
Přihlásit

Zapomenuté heslo

Poznámka
Poznámka